12. dan: Reposaari

V soboto je bilo za finske razmere izredno toplo, saj je termometer pokazal kar 11 °C. Z avtobusom smo se odpeljali do obalnega mesteca Reposaari, ki je od Porija oddaljen okoli 30 kilometrov. Vožnja je trajala nekaj več kot eno uro, saj avtobus pelje po vseh manjših zaselkih. Tako smo si lahko zelo natančno ogledali tudi okolico Porija. Mestece Reposaari ima nekaj več kot 1000 prebivalcev. Najprej smo se sprehodili do bližnjega pomola, od koder smo imeli lep razgled na morje. Preučevali pa smo tudi bogato halofitsko floro.

Nato smo si ogedali leseno protestantsko cerkev, ki je bila zgrajena leta 1876 v značilnem norveškem slogu. Na dvorišču pred cerkvijo je postavljena spominska plošč,a posvečena padlim mornarjem torpedske ladje S2. Na poti do pristanišča smo si ogledali še pokopališče, ki se nahaja v bližini cerkve.

Ribiško pristanišče je bilo ustanovljeno leta 1967, danes velja za eno izmed večjih na Finskem. Ker je to območje precej vetrovno, smo opazili tudi nekaj vetrnic, ki so pomembne za oskrbo z energijo. V ribiško restavracijo smo šli na na kavo. Potem smo se vrnili nazaj v Pori. Po večerji smo kartali, pisali razglednice in snovali načrte za nov delovni teden.

Viviana Maček

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika