14. dan: Savna očisti telo in duha

Danes sem na poti v šolo razmišljal o tem, kaj vse mi je dalo teh 14 dni na Finskem. Nova spoznanja, veliko presenečenj, nova prijateljstva. Bilo mi je prijetno. Še prijetnejše pa mi je bilo ob misli na dom. Zelenje, visoke temperature, družina, prijatelji, prihajajoči prazniki ...Vse to je ustvarilo zelo nevtralen občutek, ki mi ga je opisal tudi Jurij. Bi ostal in bi odšel. Čudno. Prišli smo do postaje. Ob izstopu vsi naglas vzkliknemo "Kiitos!". Lepa navada. Prišli smo v šolo. Tudi dijaki so se mi zdeli drugačni. Spil sem malo kave, ki so jo pripravili. Dopoldan smo v laboratorijih nadaljevali z delom.


Po vajah v laboratoriju so nas finski gostitelji odpeljali v dimno savno. Idila! Kompleks koč, v katerih so savne, koče za druženje in razne lope. Vse to pod mogočnimi borovci in v objemu belih brez. In vse to ob velikem zaledenelem jezeru. Fincem sem povedal, da je največje jezero v Sloveniji približno dvakrat večje od tega. To dejstvo se jim je zdelo precej smešno. Na jezeru je bil led. V savni vroče. Tek med savno in jezerom poln adrealina. Pojedina po savni odlična. Utrujeni smo odšli domov. Koža je bila sveža, mehka, jaz pa prav prijetno utrujen. Bilo je lepo.

Jošt Cankar



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

13. dan: Obisk naravoslovnega muzeja in parka Pori

16. dan: Finski smo pomahali v slovo

11. dan: Slovensko-finsko sodelovanje in druženje